Fan va irriterad jag är över att inte kunn...

picsin1330545602 (MMS)

Fan va irriterad jag är över att inte kunna träna, eller åtminstone gå raska långa promenader med lillan i vagnen. Speciellt nu när våren hälsat på de senaste dagarna. Typiskt att jag ska ha ont vid ansträngning, dumma njursten. =( Gaaah! Jag är trött på fula tights som spricker, långa pösiga tröjor för att dölja så mycket som möjligt! Trött på att va fet! Och dropp-helvetet jag fick på sjukan i flera dar gjorde så att jag gick upp de 1,5kg jag lyckades gå ner veckan innan! Lite ledsen faktiskt. Men vad gör man? Kan ju inte göra nåt åt läget nu. Bara att ställa sig upp igen och borsta av sig.. Det är ju trots allt inte de viktigaste.. Just nu. Melanie och mamma är det! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0