Då har lillan fått sina första vaccination...

Då har lillan fått sina första vaccinationssprutor. Det var verkligen hemskt! Men jag vill finnas där för Melanie, oavsett om det känns jobbigt! Jag är ju hennes största trygghet. Sen åkte vi till Denice, men M va både trött o grinig så hann inte ens fika när vi va där =( Jag är helt slut nu.. Vi är inte vana att gå upp så tidigt.. Om lillan vill Powernapa så ska jag göra detsamma, med henne. Mysfredag får det bli. Har föresten slutat äta godis, chips, läsk, saft osv.. Så sen i måndags har jag hållt mig.. Det känns sjukt bra. De enda jag ska unna mig i helgen är lite popcorn, men that is it! Har på 5dar redan gått ner 1 kg!! Och då har jag inte ens ansträngt mig nå vidare mycket :) Alltid nåt :) Bloggar mer senare.. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0