WoopWoop

Påskmiddag!
Blev lite improvisation gällande maten.
Och som ni ser så blev det ugnsstekt potatis med morötter i, inspirerad av lunchen som bjöds på Hos Emelie idag istället för kokt potatis!

På gymmet körde vi ett stenhårrt 60 minuterspass. Som för min del innehöll 20min konditionsträning och 40min egen "cirkelträning" i gymdelen!
Grymt!

Nu e jag helt färdig för inlämning som min pappa alltid brukar säga.

I morgon om träningsvärken inte e allt för jävlig så tänkte jag köra en löprunda, med intervaller för att mjukstarta och komma igång!
För ni minns väl hur de blev i fredags? ;)

Nåja, när jag lagt lillan för kvällen blir det ett långt bad, sen kolla testen av Twilight som vi inte orkade se klart igår.
Och finns de ork kvar ska jag (vi) se, Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer! Sweet!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0