Waow

Idag har jag fått kallelse till Huddinge för att spränga bort min njursten..
De verkar som om Att de kommer bli smärtsamt.. O har jag otur kommer inte en behandling räcka. Hjälp!!
Nåja.. Är jag klar till sommaren är jag nöjd! Typ...

Lillan har varit feberfri och glad o sprallig idag. Hon hade dock en liten temphöjning på kvällen.. (men feber räknas ju när man har en hel grad över de vanliga, tror jag). Å

Idag har vi fikat på stan hela familjen!
Har ju inte varit ute på 2 dagar så de va skönt att få lite sol o frisk luft!

Jag shoppade ett skal till min mobil idag också.. Jättefint såklart! ;)

Tog min första löprunda idag på typ 2 år och det gick.. Ja Inge vidare, men de e bara köra köra köra !

Snart är det Revenge på tv! Äntligen! :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Annso

Duktig du är som har tagit steget att börja träna, det är alltid jobbigt i början!

Skönt att skruttan är piggare, hoppas det håller i sig och att ni får njuta av påsken.

Ett tips om du hittar ett tyg/band som inte är elastiskt när du ska sy hårband är att sy fast resår i nacken...

Kramar

2012-04-05 @ 21:01:19
URL: http://mrslovgren.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Hej!

Vad skönt att du iallafall fått en tid att ta bort stenen, när blir det? Så klart inte kul om det kommer göra ont men bra att få bli av med den. Vad duktig du är som har kommit igång och tränar. Kram Cathrin

2012-04-05 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0