Livet i bilder

BILDINLÄGG
Melanie Louisa
3-4½månad



Mormorbus på Eskilstuna Sjukhus <3


Mormormys på Eskilstuna Sjukhus


Bus i babygymmet!


Vårfin



Världens busigaste...


..Och gladaste unge!


Mor och dottermys!


Och fötterna är det roligaste som finns att leka med, förutom mamma och pappa!


Pappa och dottermys


Melanie i sin nya Stokke Tripp trappstol



Älskar att bada med mamma eller pappa..


Och plaska Vatten! Roooligt!


Och såhääär glad är blir vi om vi får sitta upp i vagnen!

Ja, gott folk! här hade vi lite bilder från de senaste 1½-2månaderna!
Det är taget med vår nya systemkamera, som jag försöker blir klok på..
Ska väl läsa instruktionsboken nån gång så jag lär mig.

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka underbara bilder! Jag diggar bilden när hon leker med fötterna, så himla söt! och jäklar vad hon växer! verkligen dags att ses snart! kram!

2012-04-08 @ 21:56:53
URL: http://mariasrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0