Pepp!

Hallå i Stugorna!
Det var evigheter sedan jag gjorde ett inlägg från datorn nu!
Dels för att vår bärbara har kastat in handduken, och dels för att jag skaffat mig en iphone som har den fantastiska Blogg-appen!
Men nu så kände jag att det var dags när jag ändå sitter här o lägger in lite bilder från vår gamla kamera.

Jag e precis nyduschad efter att ha kört ett 30minuterspass på Crosstrainern här hemma.
Riktigt skönt att kunna träna lite även fast Ante jobbar EM!

Lillan och jag har för övrigt haft en bra dag..
Det har varit lugna puckar eftersom hon var så ledsen igår/inatt.
Och än så länge har hon inte vaknat sedan jag la henne, förutom att hon gnydde till när hon hade tappat nappen!
Men det var ju lätt fixat.
*peppar peppar*


I morgon ska jag till tandis och borra borra!
Farligt att småäta när man e (VAR!) på smällen! Man blir inte bara fet, man får hål ( i plånboken) också!
Så det var den "lönen" det, bara att betala och se glad ut!

Är jätteglad idag för att jag inte gav upp när jag letade efter boken
"Att växa och upptäcka världen".
För nu har jag hittat en säljare och får den hemskickad för ynka 50 riksdaler!
BOKLYCKA!

Tänkte lägga upp lite bilder från kameran, som e från typ Februari.
Enjoy!

Vackraste


Mammas hembesök innan hon fick "flytta hem" igen..


Min vackra mamma <3 och min vackra dotter.

KRAM!


Kommentarer
Postat av: iA

GUD vilka vackra kort på moster & Mel! <3



2012-04-24 @ 12:20:42
URL: http://www.iaiam.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0