Tungt

En sån här natt har vi inte haft på över 3 månader, ja säkert inte sedan lillan va riktigt ny i världen.
Hon har vaknat 2 ggr inatt! Och i princip vägrat somna om!
Mat, ren blöja, ja allt har fixats men så fort jag försökte lägga ner henne så skrek hon!
Ni tycker väl nu att jag inte borde klaga?
Men jag e inte van! Och att ta nästan allt ansvar i snart 2 veckors tid eftersom att Ante e sjuk så får jag va lite gnällig (den veckan också..men...)
Hur som så bad jag À snällt i morse om han kunde se till henne när hon låg i babygymmet så jag fick en timmes sömn iaf. Vilket han gjorde! Tack o lov!

Tror lillan sov lite för mkt och för sent igår eftermiddags.. Det ska INTE upprepas! ;)

Nåja dagen är startad, känns ändå rätt ok. Lillan slocknade just som ett ljus (!) från ingenstans och Ante är och träffar Doktor Bidén eftersom han varit sjuk så himla länge nu!

Idag är det babycafé som gäller med mina fina grannar och deras söta kids!
Måndagens höjdpunkt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0