Träning

Idag blev det 60min på gymmet igen
Med Ems!
30min kondition och 30 "cirkelstyrketräning" (för att bygga upp rygg (!) och magmuskelaturen igen!

I morgon bitti bär det av till gymmet igen för ett pass!
Man får passa på när gubben e sjuk och e hemma och lillan tar en Nap!
Känns skönt att börja hitta tillbaka igen till mitt gamla liv innan min knäskada och sedan graviditeten!

Men de e en lååång väg att gå..
10kg ska bort innan jag e i mina gamla form!
Nu måste jag bara nypa av mitt godisätande! Det gick bra i början av veckan.. Men sen dalade det!
Nåja, det kan ju inte bli perfekt med allt på en gång!

Nu börjar iallafall helgen!
Lillan har precis somnat och Ante tar ett ångande hett bad!
Ikväll ska det ätas lite chibbets och dipp!

Trevlig helg och Kram till Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0