Sjukstuga 2.0

Nu är lillan genomförkyld! :(
Hostig och jätterosslig. Så fort hon hostar blir hon jätteledsen för att de förmodligen gör ont i halsen!

Så nu är hela familjen sjuk.

Just nu är vi påväg till Huddinge sjukhus . Jag ska börja med en röntgen, sen ska jag till njurstensenheten och bli "inlagd" över dagen. Om de nu genomför stötvågsbehandlingen trots att jag har feber och e förkyld.

Jag vill helst va hemma i vila och finnas där för Melanie som är riktigt dålig.
Ångest!
Men jag orkar inte vänta 2 mån till innan jag får en ny tid.
Ante e ju hemma med lillan..

Jaja, det återstår att se hur det blir med allt idag.
Jag hoppas bara att lillan blir frisk snart!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0