Sjukling

Lillan har feber igen.. Normalt har hon 36,8grader men nu har hon 37,8..
Det märks inte på henne då hon e lika glad och sprallig som alltid, men jag har återigen ringt Sjukvårdsupplysningen, och de sa att så länge febern e så pass låg och hon äter, kissar, och bajsar som hon ska så är det ingen fara alls, vilket jag är benägen att hålla med om.
Hon är ju inte ens lite snuvig eller förkyld.
Antingen en envis bascilusk, eller tänder på G upp?

Hur som helst så slopar de våra påskplaner för att inte utsätta mamma för någon risk.. De handlar om liv och död när de gäller något så lite som en förkylning eller feber.
Så vi får väl improvisera vår egen påskafton här hemma.. Jippi -not-

Fick dessutom mess av Ante, där han skrev att han petat i sig två Alvedon i morse (han som ALDRIG äter medicin annars) för att han kände sig krasslig.

Nu e de bara en tidsfråga innan jag blir dålig också säkert..
Men jag hoppas jag slipper.

Usch.. Ytterligare en hemmadag med INGET att göra.. Sååå jäkla tråkigt!!
Men jag behöver ta de lugnt ibland!

I mirgonbitti ska jag iaf till gymmet med Emelie! Det är något att se fram emot iallafall! :))

Inte ser väl den här tösen sjuk ut? Hehe


Kommentarer
Postat av: Annso

Vad tråkigt att ni sitter i samma sitts som oss! Jag har tappat all påsk-mys-känsla och vill bara lägga mig under täcket, men jag ska sluta deppa och rycka upp mig i stället! Hoppas ni får en bra påsk iallafall! Kram

2012-04-06 @ 14:32:23
URL: http://mrslovgren.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken Sötnos ni har!! Hoppas febern lägger sig så ni kanske hinner hälsa på din mamma nån dag under långledigheten!

2012-04-06 @ 15:17:28
URL: http://migochminadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0