Sådär

60min avverkade på gymmet!
Grymt!!
Idag blir det kyckling till middag a la Andreas! :)

Lillan mår bättre idag! Aptiten e påväg tillbaka och hon e glad igen..
Det måste ha varit sprutorna!
Stackars liten!

Tänkte köra en sväng på crosstrainern om jag orkar ikväll! :)
För sen vet man inte om man kan träna.
På onsdag ska jag på Stötvågsbehandling på Huddinge sjukhus. Det lär inte bli en trevlig eller skön upplevelse. =/
Nåja, en dag i taget!
I morgon är det måndag..

Om lillan fortsätter må bra, och e sitt vanliga jag i morgon också, så kanske vi vågar oss ner på Babycafét!
Hepp hepp!

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Stötvågsbehandling? vad är det? hoppas det går bra vad det än är! duktig du är som tränar på!

KRAM!

2012-04-22 @ 19:47:35
Postat av: Sandra

Stötvågsbehandling görs för att krossa njursten som e för stora att ta sig ut på egen hand. =/ inget att se fram emot direkt!

2012-04-23 @ 09:46:25
Postat av: Maria

Oj, nej det lät inte så mysigt direkt. Hoppas det går bra gumman. Kram!

2012-04-23 @ 11:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0