PåskSjuka gänget

Nu är stora ungen (läs Andreas) sjuk (läs döende) och är totaldäckad!
Stackars!
Jaja, hoppas och ber till Hälsogudarna att jag slipper, som sagt!

Om 40 kommer Emelie o plockar upp mig.
Vi ska till gymmet o träna lite !
Jag har hemsk träningsvärk sen min halvt misslyckade löprunda i fredags, men tänkte försöka köra lite konditionsträning iaf, och sedan resten Styrka för att bygga upp min onda rygg efter Graviditeten.

Jag kan iallafall säga att när det kommer till att lyfta och bära barn, så försvinner Ergonomin!
Och jag som vill ha 3 ungar till, får nog tänka om. =)

Hasta la vista Baby!


Kommentarer
Postat av: Maria

Nejmen vad tusan att A skulle bli sjuk! Hoppas han krya på sig och ni andra slipper bli sjuka! Glad påsk till er och lycka till på träningen! kör hårt! <3

2012-04-07 @ 09:48:12
URL: http://mariasrader.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh! Jag vill oxå ha 3 ungar till, men som sagt, då får jag nog tänka om hur jag lyfter om rygg&nacke ska orka :)

Segt med förkylningarna, de är så j*la jobbiga :-/

Krya krya!

2012-04-07 @ 15:06:43
URL: http://migochminadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0