Njursten&urinvägsinfektion

Inlagd! Men blir nu hemskickad pga att jag tydligen har urinvägsinfektion.
Räckte det inte med feber och halsont?
Sucken!
Ny tid den 8/5!

Kan ju "skryta" med att jag delar avdelning med 3 andra män som e 55+, och jag vinner med storleken på njurstenen! 1cm!
Haha
Man måste ju se det roliga i det hela!

För övrigt sa sjuksköterskorna att det förmodligen tar 2 behandlingar för att krossa min njursten! Hoppas på att de räcker!

Nu ska jag gå ner på Apoteket o hämta ut antibiotika så jag blir "frisk".
Och sen invänta mina hjärtan som hämtar upp mig.

(kunde inte köra själv pga att jag skulle ha fått massa mediciner som medför körförbud)

Krya på oss nu!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men oj din stackare! Vilken jäkla otur du har! Är detta kopplat till graviditet/ förlossning? Krya på dig & vila!

Kram!

2012-04-25 @ 14:50:29
Postat av: Sandra

Tror inte det är kopplat till graviditet/förlossning. Det är ingen som påstått det iaf :) Melanie var 3 månader när jag fick njursten så tycker de e lite väl länge efter fl. :)) men man vet aldrig.

2012-04-25 @ 15:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0