Mor, dotter och dotterdottermys!

Så oooont i magen! jag har drabbats av ägglossningssmärta från H E L V E T E T efter graviditeten.
Jag som var förskonad!
Men dagen stannar ju inte upp för att jag har ont.
Sådeså! ;)

Lillan har varit jättemamig idag...
 Stackars liten!
Och på kvällskvisten så kändes hon varm också, så tempade henne, och hon hade lite feber!
Förutom det så har hon näst intill varit otröstlig sedan vi fick besök.
Hon är väldigt rädd för sin farfar och skrikerhysteriskt så fort han kommer i närheten.
Det gör så ont i mig att se henne så ledsen, och jag kan inte stå och se på när hon blir helt hysterisk!
NEJ ALDRIG!
Jag anser, att om hon reagerar så starkt på något eller någon så ska hon inte utsättas för den/det förrän hon själv känner sig "mogen" för det.
Det är förmodligen en fas som är övergående!

Hon är tydlig när det gäller allt..
Gillar hon inte något så visar hon det, och det tycker jag är bra.
Oavsett om det är Farfar eller något annat hon råkar vara rädd för.
Det är ju en knepig situation eftersom det är farfar det gäller..
Så jag hoppas att hon med tiden ser att han inte är farlig, och vänjer sig sakta med säkert, i sitt eget tempo att han är snäll!
Mammas lilla hjärta!

För övrigt..
Annars var det lika mysigt som vanligt på babycafét!
Jag gillar verkligen att gå dit med Melanie!

Jag hade tänkt se Twilight ikväll, men klockan sprang iväg efter att sällskapet gick vid 20 tiden, och jag är helt slut efter att ha tröstat min älskade dotter, plus mitt eget ont, så det får jag skjuta upp till någon annan dag.

I morgon ska jag Åka till mamma och Lasse, där jag blir kvar över natten för
 Mor, dotter och dotterdottermys!
Men innan jag beger mig dit så ska jag på sång och ramsor på Bibblan i morgo,n OM inte lillan fortfarande hr feber.
Då blir vi hemma och har mysdag istället!
men vi får hoppas att febern bara var nåt tillfälligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0