Mor <3

Heldag hos mor för mig och min lilla familj. Jättemysigt!
Stoffe (Lasses son) kom också för att dela denna söndag med oss!

Vi firade våffeldagen (en vecka för sent) eftersom mamma missade det förra helgen då hon fortfarande låg på sjukhus!
Det var så gott!

Mamma myste och sov middag med lillan, medan vi andra kacklade om diverse världsliga ting.

En mysigt dag, med dom som betyder mest ..

Och snart e de sommar också och då får jag äntligen träffa pappa igen (Mellie får träffa sin morfar för 1a gången).

Familjen betyder mest, och kommer ALLTID först! Älskar!

I morgon ska vi på babycafé igen! Och sedan kommer Andreas familj på middag hos oss. Så det blir fullt upp!

Nu ska vi snart se 3e Twilightfilmen, och sen ZzZ.. ;)

Godnatt och tack för en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Annso

Söt hon är!!

2012-04-02 @ 08:45:39
URL: http://mrslovgren.blogg.se/
Postat av: iA

Trean IGEN? Haha.. Jag har inte hunnit se den en andra gång ännu, Macke har vart sjukskriven för extrem tandvärk (visdomstand som poppat upp) och jag har varit så trött på kvällarna så velat lägga mig klockan nio redan. Igår lyckades vi efter en veckas prat om det iaf se Arn-Tempelriddaren, (macke hade inte sett den förut,men detta böev tredje gången förmig-Älskar den) idag hoppas vi på att kunna se fortsättningen Arn-Riket vid vägens slut,men det kanske tar ytterligare en vecka,vem vet? haha



Mysigt ni har med pannkaksmiddagar o våffelkvällar <3

2012-04-02 @ 11:41:20
URL: http://www.iaiam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0