Lördagen fortsätter..!

Vilken underbar dag det blev tillslut!
Massa sol och 30grader på balkongen!
Jag och lillan tog en eftermiddagspromenad i Solen. Så himla vårigt, synd bara att hela veckan kommer liknas vid det vädret vi hade i förmiddags :(

Under tiden lyckades Ante paja vår bärbara dator, så nu har vi bara min stationära kvar, tyvärr!
Nästa dator vi köper blir en MacBook!
Men inte just nu.. ;)

Lyckligtvis lade Ante över alla bilder precis innan på en extern hårddisk! Puhe! Hade blivit riktigt ledsen över om alla bilder på Mellie skulle ha försvunnit!
Ibland har man flyt!

Veckan som kommer tänkte vi prova att köra Lchf diet för att få lite resultat på träningen såhär i början.. Sen övergå till Lite kolhydrater när man kört Lchf ett tag. Så här ska de surfas recept!
Tipsa om du har bra recept enligt den metoden!
För övrigt e jag nöjd med mina 3 träningspass denna vecka!
Minst lika många nästa tänkte jag köra!

Lillan fick prova palsternacka idag också!
Hon åt, men såg väldigt skeptisk ut! Haha
Sötisen!
Favoriterna e potatis och avokado!
Så kul att hon e så nyfiken på mat och att hon gapar efter mer trots hennes skeptiska minspel.. Men hon blir glad och ler när man säger "nam-nam-nam-nam-nam" samtidigt som hon får lite mat i munnen på en tesked!

Nu ska jag ta kväller!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Rekommenderar dig att bli medlem på www.lchfklubben.se

3månader för 149:-, massa bra recept, matschema och träningsschema! :-)

2012-04-14 @ 21:49:09
URL: http://migochminadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0