Lillan har ont nånstans!

Lillan har varit out of control, idag!
Helt hysterisk och otröstlig så har vaggat runt på henne flera timmar!
Hon har ingen feber, de verkar inte vara några tänder som är på G och hon är endast lite snuvig men inte förkyld. De verkade inte va magen heller eftersom hon fått de hon brukar få.(
Hon har varit dålig maten också..

Undrar lite om de e 5månaderssprutan som spökar, som vi tog i torsdags eftermiddag. Hon har varit kinkig sedan dess, men idag var toppen på isbeget!
Jag var helt förstörd och hon med, hon orkade knappt grina längre och kippade efter luft.. =(
De gör så ont i mitt hjärta när inget hjälper.

Till sist provade jag en Alvedonsup och 20 min senare somnade hon utmattad i min famn ..

Vad är det för nåt? Har ju hört att vaccinet kan ha biverkningar i flera dagar.. Får se i morgon hur hon mår.
Just nu mår hon bra, iallafall. <3

Kram


Kommentarer
Postat av: Annso

Testa att tryck med fingrarna mot öronen och se om hon reagerar på det, gör hon det kan det vara öronen som spökar.

Kan vara halsen också eftersom hon inte äter... Efter Minelles 3-månaders-spruta var hon som ombytt i tre dagar innan hon blev sitt glada jag igen.

Sen går de igenom olika perioder. Både Devin och Minelle har haft en period runt tre månader där de har varit jätteledsna och vi har varit tvugna att vagga dem till sömns.

Hoppas hon blir "sig själv" snart igen! Kram

2012-04-21 @ 19:01:13
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0