I WISH

Jag har en liten önskelista..
För i år fyller jag 25!

Nåväl, jag firar aldrig min födelsedag, och jag har slutat önska mig saker för många många år sedan för att jag ansett att det jag vill ha, kan jag köpa till mig själv.
Men nu för en gångs skull så ska jag lista mina önskemål som jag faktiskt har(!) och se till att de går i uppfyllelse utan att "kräva" att nån annan ska köpa det åt mig!
:)

Så nu kör vi, utan inbördes ordning:



Parfymen Lady Million! Så jag kan matcha mina älskling som fick männens motsvarighet i julas. Love it!


Global Keratinbehandling! jag har ju så krusidulligt hår! orka platta varje dag!


Professionell tandblekning med Brilliant Smile hos KS Kliniken


MINISPA
Skönhetsbehandling på upp till 90 min på Salongen
Inklusive ansiktsmassage, manikyr, och dagmakeup
Brynplock och formning samt färgning (gäller även fransar)
Ansiktsrengöring med återfuktande dagcreme


Ett golfset (nödvändigtvis inte rosa) så jag kan börja lira lite för skojs skull!


Presentkort på någon fräck klädesaffär slår aldrig fel!

Ja, detta var lite ur min önskelista!
Lite orealistiskt och egoistiskt , men en önskelista ska ju vara just det, orealistisk!
Det bästa med dessa önskningar är att många får man sjukt billigt genom GROUPON´S DEALS!
Så ett par grejer kanske jag slår till på om jag har några kronor över att lägga på mig själv i år! ;)

*drömmer mig bort*
Och det får man göra ibland, när livet inte alltid är lätt.

Självklart önskar jag allra mest, att ett botemedel mot cancer hittas..
Det skulle slå alla min egoönskningar tillsammans med hästlängder!
Så låt oss hoppas!

K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0