I sjuktider..

Så blir jag lätt rastlös, så jag vågade mig på Wordfeud för första gången igår!
Farligt beroendeframkallande, men riktigt bra tidsfördriv när man tex är sjuk.

Mitt användaralias är: Sandranånting
Så det är bara adda mig om du vill besegra någon lätt (änsålänge)!

För övrigt mår jag bättre idag!
Febern är nog borta, men är fortfarande förkyld, men inte sådär jobbigt förkyld.
Så klaga ska jag inte göra.
Känner mig seg i kropp och knopp fortfarande, men Ante ska kila iväg till jobbet i morgon iallafall!
Så får jag ta hand om vår lilla sjukling som har en hemsk hosta och är snorigare än snorigast!
Stackars liten, men ändå så är hon på gott humör!

Fick även hem boken "växa och uppleva världen" idag!
Har börjat läsa den... AAAAND I love it!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0