Glädjetårar och Faddrar

Idag har vi haft en underbar dag hos mamma! Och hon fick nån magisk, oförklarlig extraork, och va vaken flera timmar i sträck idag när vi var där!
Så underbart!

Lasse jobbade, så jag o Nathalie (min systerdotter som också följde med) fixade middag som stod klar när Lasse kom. Och medan vi fixade och donade i köket fick mamma lite lugn och ro, och lite sömn.

Och idag frågade vi den sista faddern s vi önskade till Melanie och hennes dop.
Lasse! Såklart!
Så vi är lite speciella med 3 faddrar istället för 2 som är mest vanligt!
De 3 faddrarna vi valt är..
Gudmor: Melanies faster Sandra
Och Gudfäder: Melanies morbror Patrik och Melanies "Boffa" (bonusmorfar) Lasse!
Melanie är lyckligt lottad som får så fina faddrar i sitt liv att se upp till! Bättre kunde det inte ha blivit!
Är så tacksam för att Melanie har så fina människor runt sig.

Och jag såg mammas lycka när hon fick veta att jag skulle fråga Lasse.. Hon grät av lycka!

Den här dagen var den bästa på väldigt länge!
Tack! <3


Kommentarer
Postat av: Patrik

Är så glad för att ni valde Lasse :)

2012-04-12 @ 22:14:52
URL: http://www.teamtoro.blogspot.com
Postat av: Sandra K

Är så stolt att få vara en del av världens finaste Mellies liv! Kram Sandra

2012-04-12 @ 23:12:21
Postat av: Maria

Vi har 4 faddrar till Colin.

Ser bara det som positivt! :)

2012-04-13 @ 14:26:36
URL: http://migochminadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0