Fortsättning på onsdagen..

Nu så!
Kört 30 minuter disciplinerad konditionsträning! Grymt sandra!
Minskat intaget av kolhydrater senaste dagarna också. Men är TOKsugen på en bakelse eller två! Haha! men nej!
MÅSTE gå ner i vikt!!

I morgon åker jag och Melanie till mamma.. Jag saknar henne så eftersom vi inte kunnat träffa henne på 1,5vecka eftersom sjukdomar härjat i familjen! Men nu så är de bara Ante som e sjuk och han får stanna hemma!
Min systerdotter Nathalie kommer också följa med. Så de blir tjejdag i morgon!

Jahaja, snart var denna dag över också. Nu väntas endast att hänga en tvätt som snart borde bli klar innan jag tar kväller!

Lillan somnade för 15min sedan som vanligt och Ante ligger o frustar i soffan.
Trevlig kväll allesammans!

Bilder: jag påväg från gymmet idag..
Och min söta dotterbus!


Kommentarer
Postat av: Maria



Åh, Lilla Mellie! så söt hon är med hårband! Duktig du är som tränar på!! :)KRAM

2012-04-12 @ 11:19:48
URL: http://mariasrader.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0