Dra täcket över huvudet-dag

Tröttdag!
Ante är och jobbar övertid, bra pengar men jag värdesätter familjeumgänget mer än pengarna. För man kan inte köpa tiden man missat..
Och jobb tar ändå upp sån stor del av våra liv dagligen.

Självklart är pengar bra att ha, men har man så det räcker och blir över innan så envisas jag med att ÖVertidspengar är onödigt. Familjen kommer först.. Alltid!

Vad kommer först för dig?
Familjen eller pengarna?

Nåja nog om det!
Som sagt har jag en sådär tröttdag då jag helst av allt vill krypa ner i sängen o inte gå upp på hela dagen.
Men det funkar inte riktigt så längre nu när vi har barn.

Har hunnit med att städa lägenheten i morse när Ante fortfarande var hemma, rensat mina kläder, promenerat med lillan i vagnen, handlat osv..
Alltid nåt! :€

Ikväll blir det till att kasta sig i bingen tidigt.. Men först ett riktigt varmt bad.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0