Busunge, träning, sjukling

Som ni säkert redan vet så har Melanie hittat ett nytt knep (förutom att leka havets alla stormar i spjälsängen på morgonen) att hålla mig vaken på morgonen (tidigt).

Hon ljudar högt och glatt på morgonen efter frukost o torr blöja när jag tycker att vi ska sova nån timme till.
Och för att hon ska försöka komma till ro petar jag alltid in nappen.

Men nu i morse kom hon på den smarta idén att hiva ut nappen genom spjälorna på sin säng .
När hon gjorde det tog jag en annan napp och petade in den i munnen på henne och det tog inte mer än 30 sekunder så ser jag busungen ta ut nappen ur munnen sticka ut handen genom spjälorna och kasta nappen på golvet IGEN! Haha
Så himla söt!
Och hela tiden är hon söt i snackig och ler mot mig tills jag tar upp henne så hon får krypa ner bredvid mig! <3

Hon är både smart och bestämd.. Nordin:are som hon är! ;)

Skypade med min far som bor i Thailand för att se om hans stad är drabbad av den kommande tsunamin, men de var han inte.
Hua Hin ligger österut, tror jag? :)
Så de va skönt att höra!

Förövrigt har jag sytt lite.. -not-
Nä, har faktiskt köpt pannband åt lillan som ramlade ner i brevlådan idag!
Jag ska fortfarande försöka sy egna, men ville ha nåt fint att gå efter och som Mel kan ha tills jag lärt mig sy!
Typ!

Nåja, ante är hemma idag från jobbet .. Helt sänkt och utan röst, så nu ska jag passa på att ta mig till gymmet i köra ett kortare pass, medan lillan tar sin eftermiddagsnap !

Håll huvudet högt!

All min kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0