Blandad kompott

Hej alla fina!

Idag har lillan varit på strålande humör.. Not! Och jag var lika låg jag då jag endast ätit ett halvt glas (mindre god) turkyoghurt till frukost!
Men till lunch blev de lite mer kalops! Mm, tillochmed Ante som hatar kalops åt det till lunch idag!

Idag har jag inte tränat, och tänker heller inte göra det!
Däremot gjorde jag en himla god currykyckling till middag med massa broccoli till istället för ris!
Jag börjar bli bra på att laga hemmagjord mat! :)
Och längst ner i inlägget ser ni bild på dagens middag.
Och det här med LCHF.. Gillar iden och de finns massa goda recept som jag gärna gör, men när de kommer till tillbehör så e jag lost. Men jag älskar broccoli, morötter osv så de bryr jag mig inte om ifall de e inte e LCHF. Sådeså.
Och på bara 4 dagar så visar bågen 1,5kg mindre.. Och då har jag än så länge bara tränat 1gång, ätit "rätt" och slutat med onyttigheterna!
Håller tummarna på att de fortsätter neråt! :) ska i fortsättningen endast väga mig 1ggr i veckan så jag inte blir manisk!

Lillan fick sina 5månaders sprutor idag på eftermiddagen och mättes och vägdes..hon va jätteduktig och blev snabbt glad igen.
Det är hemskt att utsätta henne för detta men de e för en bra sak <3
Och nu sover hon och har inte påvisat några biverkningar, precis som förra gången!
Hur som ligger hon och följer sin egen kurva som en "mönsterelev"! se bild längst ner! :)
Och mellie var glad och skrattade hjärtligt när vi kom dit (innan sprutorna).

Vi fick en ny tid i mitten på Maj! 6!! Månaderskontrollen med läkare. Tur att vi fick en annan läkare denna gång! :)
Förra gången var en mindre trevlig upplevelse!

Nåja, ska bada klart sen kolla lite hockey.. Ska även skriva upp de som tackat ja de senaste dagarna till Melanies dop!
Är så himla glad över att släkt och vänner från långväga vill komma, det betyder så mycket!
<3

Kram

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2805226/images/2012/pic_199131332.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2805226/images/2012/pic_199131332.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2805226/images/2012/pic_199131354.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2805226/images/2012/pic_199131354.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0