Välkomnar Hösten hem till oss


Äntligen fredag, och fredagsmys!
Har tänt massa doftljus i hall och sovrum, som jag köpte på ikea igår som lyser upp i mörket nu när hösten kommit!
Andreas är ute och slirar med sina kollegor och jag tittar på Idol i sängen Och längtar tills min älskling kommer hem så vi äntligen får sova tillsammans igen efter en hel nattvecka utan varann!

Som sagt! Var på ikea igår med Denice och lilla Emmi.. köpte lite småprylar till bebis som vi ännu inte införskaffat oss..
Och så köpte jag en Stor pajform ( i hopp om att jag ska lära mig göra massa goda pajer ) och så kollade jag på  Spjälsängen jag vill ha.. (sålde den vi redan köpt för att köpa den jag egentligen ville ha). Men orkade dock inte släpa paketet själv, så älsklingen och jag får åka och shoppa den snart (kanske i samband med att vi ska hämta vår emmaljunga vagn - sååå jag längtar efter att få hem den!)

Sängen vi ska köpa istället..

Längtar tills allt finns på plats!
Nedan ser ni vagnen vi väntar på skall tillverkas o levereras till oss.


Jaha, vi får se hur det blir med allt.. :) 
Har lite "måste-köp" kvar innan bebis kommer.. bland annat Babygym, nappflaskor och lite som måt smått och gott.
Allt "Stort" är inhandlat iallafall.. Så nu slipper jag mardrömmar om att vi inte har allt.
   Det jag haft störst skräck över är vinteroverallen.
Eftersom hon kommer när det är kallt ute har haft jag drömt mardrömmar om att hon ska frysa och haft panik över att hitta en vinteroverall mitt i sommaren (!)
Låter hur galet som helst, men kunde inte sluta oroa mig förrän jag fick tag på en Rosa, jättesöt, vinteroverall..
Allt måste vara perfekt :)

/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0