Lite melankolidag med ljusa instick <3

Älsklingen ramlade in inatt vid halv2 tiden, full som en kastrull men på glatt humör.
Han hade varit ute med några grabbar och ölat.
jag vaknade såklart, och hade det sedan svårt att somna om.. (Ovanligt? -Näää)
Hur som helst lyckades jag somna om efter en timme eller två..
För att sedan vakna IGEN av att älsklingen rumlar upp o hämtar vatten och går på toa..
Snark!
Det här med sömn är inte min grej längre..
Det är 7 månader sedan jag fick en natt oavbruten sömn.
Det är självklart inte Andreas fel att jag vaknar.. har blivit otroligt lättväckt. (Förberedelser)
Men det är sååååå jobbigt!

Sov sen iallafall till klockan 11.. (hade kunnat sova längre om inte Antes lur ringt)

Tog ett bad och gjorde mig sedan iordning. Vi tog bilen ner på stan där jag sprang in på HM för att köpa en "gravidskjorta".. ( har blivit så J*vla stor) INGET passar.
Tillochmed mina Tights jag kunnat ha under hela graviditeten har spruckit mellan bena..
Dags att börja använda GravidTights:en jag fått låna.. Flodis!!

JAG i vecka 35. (34+1)


Sedan bar det av till Sund för en visit hos Svärföräldrarna.
Vi fikade, och sedan tvättade jag (vi) bilen in- och utvändigt.
Vi blev kvar på middag.. Fläskfilégryta!
Nam nam! har varit sugen på det läääänge!
SÅ Himla gott!

Vår bil..


Sen åkte vi till Ica Maxi för att "storhandla".
Vi köpte nödvändigheter till bebbes ankomst..
Detta kom vi över:
Våtservetter
Babypuder
mam- nappar
mam-nappflaska
babyolja
babywash/schampoo.
Tops för baby
tuttinlägg för läckage.. :P

Så nu har vi bara kvar att köpa:
Badbalja
Sängmobil
Febertermometer
nagelsax för baby
Skötväska

Och detta hinner jag förmodligen ordna denna vecka.
Sen är det bara att invänta den lilla och se om det skulle behövas nåt speciellt för jusst vår lilla bebis behov.

Vagnen ska vi får hämta i veckan också, som vi väntat på ska tillverkas..
Om alllt går som det ska. =)

Nu har bebbe hicka IGEN.. Varje kväll!
Stackars liten!

Det blev kväll snabbt. NÄr vi klev ut från maxi var det tvärmörkt.
Välkommen Hösten, återigen!

har sjukt ont i ryggen sen jag tvättade och dammsög bilen..
Älsklingen försökte massera, men det känns inte bättre.. Hoppas kunna sova trots detta.
(men jag är skeptisk)
Suck.
Är oerhört tacksam över att jag slipper jobba!

Nu ska jag stänga av datorn.
Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0