Bebismani

Har suttit och kollat på bebisprylar på nätet under kvällen..
Och jag hittade en jättefin babymössa som Liten kan ha nu i vinter..
Men strl va 40-42, vet inte om det är för litet till vår lilla skrutt som kommer i börja av November?
Det stod dock att Storlekara var små..
Vill verkligen beställa den!

De skulle passa bra till vår Overall till lillan när hon e nyfödd..
En Rosa liten söt overall från LEGO.

Strl 50-56.
:)
Eller, vad sägs?

Aja, måste släppa tankarna på Lillan..
Det stiger mig över huvudet ibland.
Ska kolla på I am Legend nu med älsklingen soom ska iväg vid 00.30 inatt och jobba..
I morgon ska jag försöka ta mig till Salem och vara lite social med Denice på förmiddagen.
Och sen är det föräldrakurs igen som jag och Älsklingen ska gå på..
Får se om vi får lära oss något nytt :)

Jag har sagt det förr, och säger det igen:
 Är lyckligt Lottad tillsammans med Min Andreas Kristiansson.


Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: sussie lindblom

åh vilken söt liten mössa, ett tips kolla i storlekstabellen vilken storlek lillan ska ha på mössa :) kramis

2011-09-19 @ 08:45:20
Postat av: Jenny A

Hahaha, du är för söt! Klart man vill handla =) Det finns ju hur mycket fina saker som helst!!!

Vad fint det blev med nya sängen ;)

Ha en mysig, regnig måndag, kram Jenny

Postat av: Mikaela

Hej kära svägerska.

När Josh var 3 mån så hade han 41,8 i huvudomfång. Något som du kanske kan ha i tankarna angående mössköpet ;) Jättesöt mössa förresten, skulle passa Mini fint ;)

2011-09-20 @ 19:58:06
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0