Tomt i skallen


F
ullspäckad dag..
Vaknade tidigt i morse när Ante kom hem..
Sen var det svårt att somna om igen. suck!
Men lyckades tillslut somna om efter ca 1½h.. o vaknade inte förrän vid 11 tiden, vilket vaar hur skönt som helst.
Vaknade dock med ryggvärk och spänd mage som kommit och gått..

Kollade lönespecen från jobbet idag..
Och Klantskallarna har givit mig en full månadslön fastän jag inte jobbat en enda dag denna månad..
(har förskottslön).
Så det var bara att börja ringa runt o försöka lösa detta så jag inte använder pengar som inte är mina.
TÄNK om det nån gång kunde blir rätt från början?
Jag som hade tänkt att hänga med Denice o Co i salem under förmiddagen..
Men ICKE.

Sen var vi på föräldrarutbildning mellan 14.30-16.30..
Intressant, men inget som var okänt sedan innan nästan.
men alltid nyttigt att få höra vad som kan väntas efter förlossning.

Jag blev på lite lågt humör efter detta, (hungrig och ont i mage och rygg)..
Så vii åkte hem och Andreas Gjorde en God middag till oss..
Älskade Man som står ut med mig de dagar jag inte orkar hålla humöret på topp!

Sen tog jag en sväng förbi Emelie på en kvällsfika o lite skitsnack i största allmänhet.
Det var härligt!
Nu är jag helt slut.. I både Kropp och Knopp.


I morgon ska jag, Denice och Lilla Emmi raida runt på olika Loppisar!
Kanske hittar man en fin brudkista, eller liknande som man kan ta till sig som projekt?
Annars är det bara rätt roligt att se sig omkring på allt tokigt som folk ägt, och gjort sig av med.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0