Shopping i Barkaby

Äntligen hemma efter en heldag i Barkaby!
( Svärföräldrarna far vi till i morgon istället)
Älsklingen har shoppat loss som tusan, och jag, jag har varit... ekonomisk.. mot min egen vilja.
Påvägen dit höll jag på att få spel när vi missade vår avfart, vilket ledde till att vi hamnade mitt i kaoset i stan.
Så vi SNIGLADE fram i över 30 min, innan vi äntligen tog oss ur Stockholms trafikkaos.
Och detta trots att det är Lördag !!
Folk kan verkligen inte köra bil!

Väl framme på Outlet:en så sken solen och det var riktigt behagligt!
Vi kilade in i första affärerna, och Älsklingen började shoppa redan i butik nr2, Björn Borg.

Sen tog vi en fika för att njuta av höstsolen på uteplatsen på Waynes Coffee..
mmm <3

Sen fortsatte vi att knalla runt i alla butiker runt om området tills vi tittat i alla vi kände var värda att gå in i.

Resultatet:

( alla kassar med kläder är Andreas förutom en som mär min ! )
(En kasse inehåller dock en stekpanna från tefal, Jamie Oliver. Mycket fin! )

Jag köpte en tröja, som jag förhoppningsvis ska kunna ha till våren.. That´s it.
Andreas shoppade skor, kalsonger, tröjor, T-shirts, Jeans, Ny Vinterjacka osv..

Nu sitter jag ensam hemma i sängen..
halvt död minst sagt efter denna dag med mycket stå och gå.
Det har varit kul att få va smakråd till min Älskade,
dock lite småbitter över att inte vara i min normala size så jag också kunde shoppa loss..
Men i vår är det min tur, då blir det Älsklingen som utan att klaga gå runt med mig och vara smakråd, kläd och storleks-hämtare..
hehe :)

FÖr en stund sen körde jag iväg Älsklingen till Boysenbären.
Det skulle bli öldrickande och eventuell utgång för deras del.
Jag är glad över att få va hemma, med mina stackars ömma fötter :)

Några av dagens köp som snyggingen gjort.. Läcker!!

(Vill äta upp honom)

Nu blir det lite egentid innan jag slocknar för kvällen..

Foton från gårdagens tvmys..

tända ljus överallt...

nya ljuslyktan gör sig bra..


Nattski!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0