Rainin´ Cats and Dogs

Vaknade i morse strax efter nio tiden och kände genast efter hur jag mådde, och det kändes mycket bättre än dagen innan.
men bestämde mig för ytterligare en inomhus dag, utifall att..
och det gjorde jag bäst i.
har mest vilat idag, älsklingen och jag fick dock ett ryck vid 16 tiden och tog oss upp mot ikea för att köpa spjälsängen till bebis.. Och det gjorde vi. ¨
Så skönt att ha det avklarat kan jag lova, en mindre grej att utföra "sen".


Till middag blev det hemmagjord hamburgertallrik med pommes .. efter det däckade vi båda en stund på sängen.
När jag vaknade nån timme senare så var jag toksugen på efterrätt..
Så jag drog iväg till affären och köpte lite glass och våffelsmet!
Det smakade fint nu på kvällskvisten med en våffla, glass och jordgubbssylt! <3



Appropå det, så blir det pannkaks- och våffelfest hos mamma med hela tjocka familjen på lördag, det ska bli mysigt!
Det är ett par månader sen alla var samlade!
<3

I morgon är det tisdag..
Då ska jag försöka mig på en "gammal goding" i köket, till middag.
Älsklingen rynkade på näsan när jag första gången sa att jag skulle göra Torsk med äggsås,
men alla som ätit det, VET hur gott det är!
BARNMAT jag tackar ja! :)
Hoppas Han gillar det.
Det återstår att se.....





Kommentarer
Postat av: Mikaela (svägerskan)

Torsk med äggsås som är så gott :)

Din gudson/brorson är tokig i det, märkte det när han åt det hos mamma och pappa. Så då fick jag ta receptet på det ;)



Vi ses som sagt på lördag :)

2011-09-13 @ 12:58:32
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/
Postat av: Annso

Hoppas att tiden går snabbt och smidigt tills er bebis är här! Kul att du börjat blogga! Kram på dig/ Annso

2011-09-14 @ 17:52:13
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0