Kors i taket!

God morgon!
Inatt har jag faktiskt (tro´t eller ej) sovit bra!
Inga större problem med att hitta en skön ställning!
KORS I TAKET!

Jag drömde inatt om vår lilla bebis som ligger i magen.
Jag hade fött henne och hon var såå äppelsöt! Och kärleken till denna lilla varelse i drömmen var obeskrivlig.
Men jag minns också att jag kände mig så otillräcklig som mamma, för hon bara låg där, sa ingenting.
Hon grinade inte, hon gnällde inte, hon bara låg där och var nöjd, och gjorde det svårt för mig att förstå mig på hennes behov. Jag provade med allt. Men hade ändå dåligt samvete ifall något skulle vara fel.
Vilken märklig dröm.
Men det är väl oron jag har i kroppen som säger att det är en stor förändring som väntas, och att hennes behöv går före mina.. (vilket de redan känns som de gör, fast hon än så länge ligger i magen).
Men den Kärleken jag kände... Ååååh!


Drömmen påminde mig om denna text..


♥♥♥♥♥♥

Igår hade vi Idolmys med massa tända ljus.
På så sätt är deet underbart att Hösten är här.
Man får tända massa ljus som lyser upp i mörkret..

♪♫ ♪♫♪ ♪♫♪ ♫♪ ♪♫

Nu inväntar jag älsklingen som kört sin bror till Enhörna, han skulle köpa med sig nybakat bröd hem till frukost.
Jag är JÄTTEHUNGRIG.
Sen bär det antingen av mot Barkaby, eller ut till Andreas Föräldrar.
Det återstår att se hur vi förvaltar dagen.
Solen lyser, det måste bli en bra dag, det känner jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0