Familjedag!


LIVET!
Nyss hemkomna från mamma och Lasse, efter en härligt dag med goda pannkakor, våfflor och efterrätt!
Så fik vi träffa lilla Josh igen, som bara blir större och större för varje gång man ser honom.
Härliga lilla grabb som är full av liv, och ser riktigt busig ut när han springer omkring och är allmänt lycklig.
Dessa stunder längtar man ännu mer (om det nu är möjligt) efter sin egna lilla bebis som ska komma ut om några veckor.
<3

Pannkakor är gott!
Mikaela, Josh Och Patrik


Broder och Älsklingen Vid pankaksbordet!


Calle steker pankisarna till 8 pers..


Mamma och Lasse, värdinnan och Värden!


Vi var ute och lekte i parken efter maten också..


Älsklingen skulle givetvis ta kort på mig också som inte vill va med..


En underbar dag med familjen.
Det var bara Syrran med familj som saknades idag.

Nu är jag helt slut, har inte sovit så mycket inatt.
Somnade vid 3 snåret inatt, och gick upp vid 7 i morse..
Huh!
Och så har jag sockerchock tror jag efter pannkakorna!
Känner mig övermätt och Jäst!
Kanske tar migen powernap så jag orkar med kvällen..
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-09-18 @ 16:39:37
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.d
Postat av: Anonym

(Gör ett försök igen, datorn fick krupp)



Jag kände också av sockret, i natt har jag drömt en helgalen dröm. Bl.a. att Atlas var arg på mig(?) och försökte döda mig och jag fick sätta på mig gummistövlar för att han ville bita mig i benen. Eh, ska nog ta det lugnt med sockret ett tag tror jag ;)



Men väldigt trevligt hade vi när vi frossade och hallonpajen hemsöker mig än ;)

2011-09-18 @ 16:44:52
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0