En dag i tälje med tjejerna..

God morgon!

Sitter och inväntar Denice och lilla Emmi..
Vi tjejer ska göra Tälje osäkert idag.. =)
Det ska bli kul.

Den här månaden har jag och Älskling bestämt att lägga lite extrapengar på oss själva..
Köpa nya Vinterjackor, Jeans och tröjor.
Vi funderar på att dra iväg till Vingåker factory Outlet nån helg snart, och shoppa lite.
Eller snarare blir det nog älsklingen som Shoppar, det är ingen idé för min del att köpa jeans och sånt..
jag vet ju inte om jag kommer ha samma storlek som innan jag blev gravid..
All vikt jag gått upp är jag fast besluten att bli av med, (älskar att träna, bara jag kommer igång och knät håller)
 men höfterna kan ju ha vidgat sig en aning vilket gör det svårt att veta jeansstorleken..
Vi får helt enkelt se.
Vinterjacka blir det nog iallafall, för det måste jag ha.
Och de vi provat hittills har ju gått att stänga, men lite kraft.. och bara ett par veckor efter barnafödseln verkar ju magen krympa en hel del, speciellt om man ammar, vilket jag har tänkt att jag ska göra. Såklart :)

Älsklingen kom hem några timmar tidigare inatt, än vad han skulle.
han kände sig krasslig, så han kröp ner brevid mig och somnade snabbt.
Värre var det för mig som låg vaken några timmar.. men även jag somnade tillslut, efter att ha sett flera avsnitt av; 2½ men..

Är toksugen på Mormors Korvsoppa, blev det inatt när jag vaknade och låg vaken.
Kanske borde ringa mormor o fråga vad hon har i och hur hon gör.
Risken är att hon säger;
"Jag slänger bara i det jag har hemma, lite av varje"
hehe, det är något speciellt med Mormödrar och deras matlagning.

Nä, nu ska jag ta det lite lugnt innan tjejerna dyker upp.
Puss o kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0