Det blir inte alltid som jag tänkt det..

Dagen har segat fram, skulle egentligen på Loppis i Hågelby och sen på middag hos Danne, men nåt hann i fatt mig.. Vaknade i morse och mådde inte särskilt bra, och det har ännu inte blivit bättre.
Men jag klagar inte, Andreas har städat och lagat middag här hemma idag!
Stuvade makaroner och stekt faukorv, gissa om det var gott! Nam nam!

Ska försöka ta mig ut på en kortare prommis nu.. För att få lite frisk luft.
Det ser lite halvmulet ut, och det har redan börjat skymma.
Längtar tills hösten är här på riktigt, när löven är gula och röda, och vinden blåser kallt..
Då får jag äntligen använda min höstjacka (gravidjacka) som jag beställde i somras!
Min nya..

Anderas ropade nyss "Älskling, ska vi ta den där promenaden nu"
Jag svarade: "ja, strax"
och 1 minut senare kommer han in och säger att det spöregnar och frågar om vi ska ut iallafall..
"YES, det ska vi!" svarade jag!
så nu drar jag ut på en prommis med älskling. Kanske blir det ett hett bad med tända ljus efteråt om jag orkar!
Vore mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0