Äntligen!!

Dagen började Nio i morse med Frukost!
2st Rostade Smörgåsar med skinka, ost och gurka på! Två STORA glasmjölk och en Kiwi.. För vitaminernas skull :)
Sen vid halv11 bar det iväg till babyland för att hämta vår efterlängtade vagn!
Emmaljunga Monidal Duo, White Letherette!
Sååå himla fin!
(fast vi har inte monterad den än)
Vi shoppade även en Febertermometer, två dräggelskydd, en rosa och en babyblå.
Och en babykam och en babyborste! SÅ sött!
Powernap!
kl 15.30 hade jag frisörtid och kom precis hem.
Heeelt slut!
Men skönt att va nyfrissad och få bort den fula utväxten!

Har nog kommit in i en ny trötthetsperiod.
Sov 3st powernaps igår på ca 30-90min var..
Men jag passar på att sova nu. Det kanske är den sista "trötthetsperioden" jag får...

Ska baka snart (när jag vilat en stund).
Amerikanska Blåbärsmuffins som Älsklingen ska få ta med sig till Jobbet i morgon.
Får se om jag orkar ladda upp lite bilder från dagen senare ikväll...

BTW.. Försäkringskassan har ringt.. de påstår iaf att det är jag som missat att skicka in ett papper.
(vilket jag är 100% säker på att jag gjort då jag tillochmed minns hur dokumentet ser ut)
men men, de skulle skicka ut ett nytt på en gång.. Så pengarna borde jag få...
Förr eller senare..(jag gissar på senare)
S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0