weekEND

Gårdagen var lyckad trots magont..
Men jag pallrade mig iväg till torekällberget iallafall för att avnjuta en fin middag med kollegorna.
Och det var helt klart värt det.
Maten var grymt god, och sällskapet härligt!
Kul att återse alla igen då jag inte träffat dom på över en månad!

Några av kollegorna!













Och idag har vi varit på Strängnäs marknaden med Ilias, Denice och Lilla Emmi.
Tobbe och Maria
anslöt sig vid lunch..

Maria och Tobbe letade efter en Hello Kitty Ballong till sin systerdotter..
och hittade en tillslut!

Lite av dagensköp:

En ullig pläd till vintern, mjuk som en dröm!


Och två par fårullstofflor!
Sen blev det lite brända mandlar, färska majskolvar, en godisrem osv..

En tripp förbi mamma och lasse gjorde vi också innan hemfärd..

Dagens och Gårkvällens Outfit.. "Mätta jag"


Nu är jag helt slut.. men är glad att vi tog oss iväg trots att jag haft ont nu i två dagar och två nätter..
Hoppas på en bättre magdag i morgon..
Känns typ som om jag har magsår eller något! Uscha!
Nu softa o vila... är HELT SLUT!


Kommentarer
Postat av: sussie

snygg blivande mamma. kram sussie

2011-10-11 @ 20:16:58
Postat av: Sandra

gulledej! :) kram!

2011-10-11 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0