Vitlök i örat!!

Efter några timmar med lunch och shopping på stan så bar det av till kaotiska maxi för storhandling!
Fick nästan panik där inne i slutet, de va så mycket folk att man knappt kunde komma fram emellanåt!
Och jag hade så ont i fötterna!
Men de gick bra, vi tog oss hem.
På stan hittade jag bara två nagellack en guldaktig färg och en ljusrosa till mig och ett par mjukisbyxor till Bebbe..

Hittade äkta, färsk, finsk Lakrits till mamma! Som hon älskar. 99kr/kg men helt värt för att göra nån glad.
Så det får nog bli en tripp dit inom kort!

Nu är det idolmys!
Vi har massa godis här hemma.
Åt några stycken för några timmar sen men mår fortfarande illa! Suck!

Har jätteont i ena örat också..
Gillar inte doktorn så provar huskurer från förr; vitlök i örat! Haha
Men det funkar ska ni veta (hoppas jag)

I morgon ska vi till Rusta och Jysk osv för att hitta julgran, ny kudde till älskling och kanske annat spännande!
Julklappar till se små kanske ?

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0