Faith, Hope, Believe

JISSeS!
D
et här med lugna dagar verkar inte existera för min del alls längre..
Efter ytterligare en natt med en kass sömn så var det bara att stiga upp när blåsan för femhundraelfte gången behövde uträtta sitt behov..
Sen var jag vaken, mot min vilja! IGEN!
M
en jag lovar att jag inte klagar, (om ingen annan börjar först!)
;)
Sen hade vi tvättstugan mellan 10.30-14.00..
Självklart hjälpte älsklingen mig så länge han var hemma,
men när allt var klart så var det bara att glatt vika all ren tvätt och konka upp 2 proppfulla Ikea-kassar med rentvätt!
Efter det passet var jag färdig för inlämning, men kastade mig in i duschen för att åka och hämta upp Syrran och min systerson Elias, för en tripp till Skärholmen!
Där blev det Shopping (julsaker till hemmet).
Sen tog vi en snabbfika och fick kasta i oss det vi beställt då lilla Elias också var hungrig och hans mat låg kvar i bilen..

Elias gillar att åka bil med Moster, iallafall om mamma är med! ;)

När vi ändå var i krokarna så åkte vi till Ikea..
Där det också blev lite shopping.. (julsaker till hemmet)

Detta kom jag över, och ekonomisk har jag varit kan jag lova!

Två röda ljusstakar, en julstjärna, och en stjärna som ska klä granens topp..


Julgranskulor i Silver och Rött..


Och sen denna sak som inte är förknippat med julen, men som är underbart fin..
En Kruka
-
Faith Hope Believe-
Som just nu pryder köksfönstret..

Nu kan jag lova att jag är trött..
Kom hem vid 19 tiden.. men glömde köpa bröd och mjölk.. så måste bege mig ut igen! Suck!
Och sen laga spagetti med köttfärssås.. storkok.. +matlåda åt älsklingen i morgon!
Men sen kl 21.00 blir det Greys Anatomy..
Efter 21.00 är jag mao onårbar och tänker inte lyfta ett finger!

Fullt ös, medvetslös.
Nu måste jag dra till affären!

S


Kommentarer
Postat av: Jenny A

Mycket fint du handlat, ni kommer få en superduper jul i år!!

Kram

Postat av: Mamma/Momme

Oj, oj, oj!



Lilla Elias ser lite skraj ut på fotot...hihihi...

Fina julsaker du köpt....Blev helförälskad i blomkrukan....Tro Hopp Kärlek....de orden och symbolerna har alltid legat mig varmt om hjärtat! Samt Fred och Frihet...Peace and Freedom!



Härligt med din blogg...skulle vilja skriva jag med...men det kan bli för djupt...och vet ej om jag o andra orkar med det!



Kramar till världens bästa Docka! Mamma älskar dig!

2011-10-13 @ 08:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0