hemmet

Blev ingen lugn vilodag idag för min del..
Har umgåts med Emelie hela kvällen! Alltid lika trevligt!
Det blev att åka o kolla lite i Moraberg..
för att sedan landa hemma hos mig på Go´fika!

 Har kollat runt på nätet på julsaker jag vill köpa.. och detta är lite av resultatet..

Vill/Ska ha:

Ett klassiskt änglaspel som påminner mig om när jag var liten.
Ett måste i år!



En tomteprydnad till fönsterbläcket i vardagsrummet..


En löpare till vårt snygga köksbord..



En julgran är ett Måste i år.. självklart med Röda och Silvriga kulor..


Julgardin till lilla fönstret i köket...



Julstake/Kandelaber med röda ljus i..




Adventsljusstake..


Detta var lite av det jag tänkt inhandla för denna jul..
För i år är det första året som vi är en riktigt familj här hemma, och i denna lägenhet!
(Förra julen bodde vi två personer i min etta som var överbelamrad med flyttkartonger från Andreas lägenhet och min egen.. i väntan på att få tillgång till vår trea som vi nu bor i.
 Det var mao KAOS hela förra vintern)

Det ska bli så mysigt i år!
Kan inte sluta planera redan nu, eftersom jag förmodligen inte kommer ha ork sen i november att julhandla då vi fått tillskott i familjen!

Nej måste kila, ska hämta Älskingen på jobbet..

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0