Projekt Storstädning Vardagsrum!

Projekt Storstädning Vardagsrum, igångsatt!
Jag är redan helt slut!
Men har dammat, putsat, dammtorkat alla ytor..
Och soffans ALLA kuddar är dammsugna och luftas nu på balkongen..
Samt alla mattor i lägenheten..
Dammsugit ALLT och våttorkat golven!

Det luktar rent i hela hemmet!
Ska ta in allt från ballen lite senare.. för just nu e de frisk luft där ute vilket gör att kuddarna o mattorna blir fräschare..
Sen är jag Klar med hela lägenheten..
och när jag ändå hållt på så har jag städat övriga rum också.. ni vet, sådär dammtorkat, dammsugit och putsat.. osv..
Tvättmaskinen ska snart sättas igång.. men först ska jag avnjuta en Loka Hallon/citron..
innan jag fortsätter..

Idag blir det defenitivt en promenad i Höstsolen!


S


Kommentarer
Postat av: Sis

Jaså...du kan fortsätta städa hos mig med ;)

2011-10-20 @ 13:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0