Om Sanningen ska fram..

Snart 39 fulla graviditetsveckor avklarade (går in i v.40 i morgon..)
Beräknad till den 4 November.
Sen får vi se om hon behöver lite mer tid på sig där inne..


Usch vad jag känner mig STOR!
Och om Sanningen ska fram..
Hade jag en s.k meltdown igår...
Så jag lixom "bröt ihop" och kom igen.. så idag är en ny dag!
Det är inte så farligt (så bli inte orolig nu mamma), men alla har vi våra dagar då vi behöver en Paus från verkligheten för att hitta tillbaks till det som är viktigt här i livet!
Så nu laddar vi ( bebbe och jag ) inför marationloppet vi ska genomföra snart..
Längtar efter vår lilla skatt!

Nu ska jag ta mig ner på stan för att luncha med en vän..
Kinamat!
Har inte ätit ute på över en vecka! ( Kors i taket )

Sen ska jag kika på lite julklappar till alla bebisar och barn i familjen..
Det ska bli mysigt!
Sen STOR-STORHANDLING av mat med älsklingen!

S


Kommentarer
Postat av: Denice

Fiiiin! :) <3

2011-10-28 @ 20:04:57
URL: http://denicetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0