Nobody is Perfect!

Blodsprängda ögon..
Inatt fick jag nog av för lite sömn! Känner mig en skvatt galen faktiskt!
Och det blir bara värre och värre.
Inatt somnade jag inte förrän halv1 snåret.. varav att jag vaknar kl 02.00 och somnar inte om förrän vid 04.00 snåret,
varav att jag vaknar 5 på morgonen IGEN (!) klarvaken för att sen inte kunna somna om förrän närmare 08.00 tiden!
Suck..
Det hade varit en sak att vakna och ha något att göra, men det är natt, alla sover, vilket medför att jag själv måste va tyst..
Ytterligare en anledning till att längta ihjäl mig till bebbe kommer till världen..
då har jag ju någon att lägga min energi och fokus på, på nätterna..
För det är väl därför jag nattvakar, vänjer mig vid nattvak, sedan 7-8 månader tillbaks..
Med extremt utfall den senaste månaden..
Och dessa pisserier nätterna igenom..
haha.. GAAAH!
MEN! Det är underbart och helt värt det när jag bär på det finaste i världen.
Det är inte hormoner och skit som fuckar up en gravid kvinna, det är sömnbristen! ;)

Jag är otroligt Glad över att slippa jobba iallafall!
För det hade jag inte pallat..

Så, nu har jag fått ut den frustrationen.. Känns redan mycket bättre..
Nobody is perfect!

Ska snart kila ner på stan för att möta upp min andra hälft som ska klippa till sig lite hos frissan..
Han ska på AZ företagsfesten ikväll på Torekällberget..
Inte jag
.. jag är alldeles för höggravid och trött i ögonen för att orka vara social på en sådan stor tillställning..
Skulle dessutom inte ha något att ta på mig, då det mesta är `way to small´..
Får roa mig på företagsfesten nästa år om jag är kvar på bygget!
Har hört att 300 personer är bjuda.. Är vi så många på bara vår avdelning samt kringfunktioner måntro?
Det brukar bli ett jäkla ståhej kring årets fest iallfall..
Vi förra året på AZ-festen..


S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0