Nine days left

Nio dagar kvar till BF.
271av 280 dagar avklarade.
Tiden går skrämmande fort och ändå inte.

Idag har jag tagit det lugnt..
Hade magont början på dagen.. men det lättade efter att jag vilade i sängen och kollade på Säsong 6 av Lost.
Sen drog jag igång med att rensa alla garderober och "göra om" i dem.
Sortera, flytta och kasta grejer osv..
Så nu är HELA lägenheten klar, från golv till tak..
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig an härnäst?
Behöver ett projekt..
TIPS, någon?

Har en burk vit målarfärg..
Men behöver något att måla..
LoppisRaid efter nåt fint att måla om kanske?

Börja sticka nåt mysigt till vintern?
(Minns dock inte hur man gör, och måste införskaffa mig grejer också)
Hemtex hade nåt startkit med stickor, garn och beskrivning på en halsduk..
Men ja behöver ju ingen halsduk..
Och när jag en gång i tiden lyckats sticka lovikavantar så känns det lite lamt att bara sticka en lång halsduk.
Skulle vilja kunna sticka sockor till bebbe eller nåt annat mindre avancerat, men som ändå är en utmaning.
Fast samtidigt vill jag ju hålla igång, och inte sitta o sticka bara.. klurigt!

Bakar gör jag ju hela tiden redan, det går lixom inte åt här hemma..
Well, får se vad jag kommer för mig att göra framöver tills bebis väljer att komma ut..

S


Kommentarer
Postat av: Jenny A

Haha, så du håller på... Sticka en kudde vetja, det är inne ;)

Kram!!

Postat av: Mikaela

Ja du kära svägerska, du kan ju alltid sticka en halsduk till bebben ;) Eller så kan du hitta något hemma som du vill måla om. Kanske finns det något som du kan pyssla ihop till bebbens rum. Till Josh har jag tänkt att sy vimplar (som just nu är på modet inom barnrumsinredning) av stuvbitar och gamla kläder här hemma. Jag ska även fixa till några ramar och rama in lite motiv som jag har samlat på mig under en tid. Härom dagen köpte jag vita bokstäver som bildar "Josh" och ett hjärta till det. Dessa ska jag fixa till då vi har tänkt att ha vita väggar i hans rum så då måste de sticka ut på något sätt. Vita bokstäver mot vit vägg är ingen hit. Hoppas att detta gav dig lite inspiration.

2011-10-25 @ 21:06:05
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0