mjukglass

Höstpromenaden idag var verkligen underbar!
Jag trotsar min kropp och går längre än vad jag kanske orkar egentligen, men det är såå skönt i höstsolens svala strålar..
Livet!


Älsklingen är som sagt iväg på balluns..
Så jag har lite egentid just nu..
men är måttligt road faktiskt..
Skulle hellre vara någon annanstans just nu.. Fredagsmys är ingen höjdare när man e ensam..
Men snart kommer jag aldrig få va ensam.. för snart har vi en bebis här hemma.

Middag har jag ätit iallafall..
Kött, pommes, och massa bearnaiesås..
mätt i magen.
Har dock inget fredagssnacks hemma.. =(
Sugen på mjukglass...
mmmm...


Nej ni.. Idol är i full gång..
och som vanligt rockade Amanda F..
Hon kommer nog vinna.. om inte så kommer hon bli större än vinnaren..
YES!
Och nu sjunger Linni.. Dags att sätta på MUTE en stund!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0