Måndagsmys!

Middagen med D och E var kanongod.
Det tackar jag för!
Och inga olyckor inträffade heller! Vilket är skönt ;)
Emmi har en tendens till att hitta på lite hyss när hon är här nämligen!
Det blev iallafall kyckling med Parmesan- och vitlökscreme fraishe med Ris..
Nåt som jag skulle klara av att göra faktiskt! :)
Och till det var det sallad. Nami!

Nu är jg dock helt slut..
Orkar nog inte stryka alla babykläder idag.. så det lämnar jag till morgondagen!

Idag är det säsongsstart av 2½ men.. med Ashton kutcher..
19:30
Det ska jag se!

HOPPAS han lyckas bära den tunga rollen efter Charlie Sheen som han åtagit sig..
Annars lär det bli totalflopp för serien..
Återstår att se..

Nu håller jag på att avlida av trötthet..
See u later..

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0