Lyckad dag!

En fika i Sund med svärföräldrarna avklarad. Mycket trevligt! Förmodligen sista gången vi ses innan dom blivit farmor o farfar! Hehe

Och jag kom på att min favvodag (lucia 13dec) kommer vi ha en bebis!
Hur mysigt är inte det på en skala?! :)

Vi hann en sväng på stan idag också innan vi åkte till Sund..
Jag köpte ögonbrynsfärg (så att jag inte ser ut som en ögonbrynslös cancerpatient på bb och de skickar mig fel) .. Det vore illa! ;)
Nä, skämt o sido.. Är så ljus så lite färg i ansiktet vill jag ha.
Sen köpte älsklingen i samråd med mig två löpare med julmotiv på till köksbordet (jättefina) och en jättecool TOMTE som dekoration..
Allt detta på en av favobutikerna nere på stan; Hemtex!
Allt som allt gick de på 250kr! Rena rama fynden!

Väl hemma så gjorde vi storkok, lasagne! Smaskens!
Massa matlådor att frysa blev det.. Bra att ha..

En helt lyckad och skön Söndag helt enkelt.

Här kommer en bild på tomten vi köpte idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0