Livet på livets villkor

Förutom att jag längtar till att vår bebis ska komma till oss så
längtar jag efter en solsemester..
Nästa höst/Vinter kan vi förhoppningsvis ta med vår dotter till Pappas hus i
Hua Hin, Thailand..

Ser rätt nice ut va? Med egen pool och allt..

mmm... solen.. bild tagen när jag var där sist..

Nåväl..
dagdrömma kan man alltid göra .. ett tag till! ;)

Drömde inatt om att vår bebbe kommit till världen..
Hon var så liten och söt.. och Det snöade ute!
massor med snö föll från himlen..
stora vita flingor..
Det var en härlig dröm!

Drömde också om att efter bara några nätter hemma från BB så började hon sova hela nätter igenom utan att vakna..
jag blev livrädd.. för jag trodde inte mina ögon..
Det måste vara nåt fel?
men det var det inte.. Hon gillade att sova hela nätter. Åt gjorde hon på dagarna :)
Men detta kan man nog aldrig drömma om i verkligheten.
Ställer in mig på att hon kommer vara vaken mycket, och att det blir lite sömn för mig.

nu har älsklingen fixat Blåbärste (koffein ooch tein-fritt) till mig och skivat upp lite äpple..
Så nu ska jag kila till vardagsrummet o va lite social.

Ikväll 21.00 kommer avsnitt två av 2½men med Ashton Kutcher..
Hoppas det är bättre än avsnitt 1.

S


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Av egen erfarenhet så kan jag säga att det blir väldigt lite sömn den första tiden. Kommer inte riktigt ihåg när Josh började sova hela nätterna men jag gissar på att han var runt 4 mån. När han var 6 mån så sov han hela nätterna, det vet jag iaf. Då sov han från kl. 22 då han fick kvällsamningen, sedan sov han till ca 6 och fick då morgonamningen sedan somnade vi om till 8-9.

2011-10-17 @ 20:11:12
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0