Lägenhetsvisning- Välkommen!

Det börjar mer och mer likna ett hem.
att fylla en trea med två små ettor.. varav att vi köpt allt nytt i möbelväg tar sin lilla tid, och det kostar pengar..
Men det är ett projekt.. och jag gillar att se vårt hem växa..

Sovrummet






Matplatsen


Vardagsrummet






Barnkammaren








Vissa bilder är lite suddiga, (dålig kamera).. Och det saknas lite konst/tavlor på väggarna..
Men det kommer.. måste bara hitta nåt som jag verkligen gillar.. och det är inte lätt.
man vill ju ha något originellt också..
Så, såhär ser vårt hem ut..
Men det är väl för att vi vill bo i rashus/hus..
Men man kan inte få allt på en gång..
:)

Ville ha lite bilder på bloggen på "helheten" där vi bor..
Så nu är det ordnat :)
Det är så kul att se före och efterbilderna som jag har på datorn..
Skulle ni se hur det såg ut när vi först tog över det så var det KATASTROF!
Det var verkligen ångest!
Men med lite slughet och bra övertalningsförmåga av hyresvärd, och eget slit och jobb...
så är det helt okej!
I Like!

Nu ska jag åka och hämta min älskade pojkvän på jobbet..

S


Kommentarer
Postat av: Sis

Så snyggt & fräscht!

2011-10-27 @ 13:40:26
Postat av: Johanna

Hej Sandra! Tänkte fråga vart ni köpt eran soffa och hur mkt ni fick ge för den. Är nämligen ute efter exakt en sådan :) mvh Johanna

2011-11-02 @ 11:00:59
Postat av: Sandra

Johanna: Nästan alla större möbler är köpta på Stalands..

Men vet att de finns liknande på Mio ;)

Hoppas ni hittar det ni söker!

2011-11-02 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0