Ikea

Ikea
blev dagens destination med Fru Denice och lillskrutten Emmi!
Middag på ikea, och sen lite shopping såklart!
De har äntligen börjat plocka fram julsaker, men området var fortfarande avspärrat så kunde inte köpa de jag ville ha..
Men vet iallafall vad jag ska köpa nästa gång vi åker dit.. om typ 1 vecka eller så? =)

Kom iallafall över lite mer servetter, ljus, blockljus, kökshanddukar, en enkel sängmobil till bebbe, matlådor och andra "bra-att-ha-skålar" med lock..
Lite smått och gott med andra ord.
Det går inte att komma tomhänt från ikea.
Det är helt OMÖJLIGT!


Blev nyss toksugen på Honey Loops, så jag och Älsklingen tog bilen till affären och köpte det, och 1L mjölk...
Och det var sååååå himla gott att jag åt mer än vad magen mäktade med..
Men det var helt klart värt det :)

Nu är jag helt slut..
Ska umgås lite med min sambo innan ljuset slocknar hos oss båda.
Nattski!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0