Husfru

Gårdagens middag blev riktigt bra..
Pajen smakade gott och Andreas fick tillochmed matlåda till jobbet idag, och jag fick en bit kvar till lunch..
Så gott med massa sallad till!


Förutom det så har det bakats igen i hushållet.
Chokladbullar, Vaniljbullar och Kanelbullar.

Jag kan lova att dom smakade som en dröm ALLA tre sorterna!
Så nu har vi bukrat ett helt fack i frysen med diverse smaskigheter, så vi har att bjuda på efter förlossningen när vi får hembesök av nära och kära..
Och även innan om det skulle vara så :)

Älsklingen och jag har precis tagit en promenad runt sjön.. det var ett tag sen sist vi tog den sträckan..
Men jag märker att jag får ont i ryggen snabbt nu, så jag får nog ta det lite lugnt.
Men härligt var det iallafall att känna höstluften och höstsolen såhär på eftermiddagen!

Nä, nu kan jag inte sitta här o fördriva tiden mer..
Idag står Indisk mat på menyn..
Så nu ska jag gå och fixa riset.. medans det andra är i ugnen!
Ska bli gott o spännande att se hur vi lyckas med denna nya rätt vi försökt oss på..
Jag vet iallafall att jag älskar Indiskt!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0